29 Sept 2011

isu-isu perkenalan

ada org ckp xsusah nk wat duet..
pergh..mgkin die xrase lg kot...
huhuhuhu...

salam muhibah....
mukadimah kt atas xde kene mgene pown...sje intro..
aku rasyidah...mostly knl dgn syida, xpown syisyi, xpown dot....
aku mmg suke cakap-cakap...like mummy i lah...ni mummy i..
ni mak aku...muke tarak sama...sy pnye muka ha..ikot itu apak pnye muka..

hangpa xknl mak aku ni...dia pnya berleter..kalah lawyer pencen...
bila mak xde,rselah sunyi sepi cikit.cikit ja..
satgi dia tipon, dh xrsa ape da,..
p.s sayangilah ibu anda
korg msti pening pale bace cerita aku ni kn..
pedulik ape aku..ko xnmpk title blog terchenta aku nih...
terbalik-balik kn???

sampai  cni ja kot...
cheq ada kerja lah..
ni pown mak dah dok bsing2...
entry ni sje je testing2 dulu...
bnyk nk cite,tp mse tu xdak..hehehe
tata semua gula hatiku.... xoxo~~

terang-terang lagi mencuci,
jangan mencuci di tengah hari,
kalo ade mase dtglh lagi,
kerana blog ni tuannye x lari.

No comments:

Post a Comment